Klasa: 406-01/21-02/
Urbroj: 251-270-08-01-21-2
Zagreb, 12. svibnja 2021.
Predmet: Nabava namještaja za spavaonice Centra,
– poziv na ponudu.
Centar za odgoj i obrazovanje Dubrava , u svojstvu naručitelja, sukladno odredbama Pravilnika Centra o jednostavnoj nabavi, upućuje ovaj Poziv za dostavu ponude.
- Opis predmeta nabave
Predmet nabave je dobava, isporuka i montaža namještaja u spavaonice Centra sukladno Troškovniku koji se nalazi u privitku ovog poziva i čini njegov sastavni dio.
- Procijenjena vrijednost nabave: 157.000,00 kuna bez PDV-a
- Uvjeti nabave
- Način izvršenja: sklapanje Ugovora
- Količine: sukladno troškovniku
- Jamstveni rok za isporučeni namještaj: najmanje 12 mjeseci
- Rok izvršenja: 45 dana od dana sklapanja Ugovora
- Mjesto izvršenja: Zagreb, Prilaz Tomislava Špoljara 2
- Rok način i uvjeti plaćanja:
Naručitelj će isporučeni i montirani namještaj platiti virmanom u roku od 30 dana. Rok za ispunjenje novčane obveze počinje teći od dana dana kada je dužnik primio račun. Račun se ispostavlja na adresu Naručitelja uz poziv na broj ugovora.
- Cijena ponude (odredbe o cijeni ponude):
u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, te cijena ponude sa PDV-om.
Jedinične cijene iz troškovnika NE MOGU SE MIJENJATI za vrijeme trajanja ugovora.
- Kriterij odabira ponude:
- (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva) najniža cijena.
- Dokazi sposobnosti:
- Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta (Izvod ili dokumenti ne smiju biti stariji od 3 mjeseca, računajući od dana dostave poziva. Dokaz se dostavlja se u preslici).
- Izjava o nekažnjavanju koju je potrebno ispuniti i ovjeriti od strane Ponuditelja (nije potrebna ovjera kod javnog bilježnika).
- Potvrda porezne uprave o stanju duga koja ne može biti starija od 30 dana računajući od dana dostave poziva. Dokaz se dostavlja u preslici.
- Jamstva:
- odabrani ponuditelj je obvezan u roku od osam dana od dana potpisa Ugovora o nabavi dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u vidu bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika na iznos od 10% od ukupne ugovorne cijene.
- Sastavni dijelovi ponude:
Ponuda treba sadržavati:
Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
Dokazi (traženi dokumenti)
Jamstva (Izjava)
- Način dostave ponude
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku koji se nalaze u privitku ovog Poziva, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe Ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva na dostavu ponude.
- Rok dostave ponude:
Ponude se dostavljaju na elektroničku adresu Naručitelja ponuda@centardubrava.hr zaključno do 21. svibnja 2021. godine do 12 sati.
Otvaranje ponuda nije javno.
- Ostalo
Upit u vezi predmeta nabave možete dostaviti na e-mail :
- Obavijesti o odabiru:
Pisanu obavijest o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja Centar će dostaviti svim ponuditeljima u roku od 8 dana od dana zaprimanja suglasnosti nadležnog Ministarstva.
S poštovanjem,
Ravnateljica:
mr.sc. Liliana Kalčić Galeković,v.r.
Privitci:
- Obrazac ponudbenog lista
- Troškovnik opreme
- Obrazac Izjave o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora
NAMJEŠTAJ ZA SPAVAONICE – TROŠKOVNIK
IZJAVA PONUDITELJA O DOSTAVI JAMSTVA ZA UREDNO ISPUNJENJE UGOVORA