Nabava namještaja za spavaonice Centra – poziv na ponudu

Klasa: 406-01/21-02/

Urbroj: 251-270-08-01-21-2

Zagreb, 12. svibnja 2021.

Predmet: Nabava namještaja za spavaonice Centra,

– poziv na ponudu.

Centar za odgoj i obrazovanje Dubrava , u svojstvu naručitelja,  sukladno odredbama Pravilnika Centra o jednostavnoj nabavi, upućuje ovaj Poziv za dostavu ponude.

  1. Opis predmeta nabave

Predmet nabave je dobava, isporuka i montaža namještaja u spavaonice Centra sukladno Troškovniku koji se nalazi u privitku ovog poziva i čini njegov sastavni dio.

  1.           Procijenjena vrijednost nabave: 157.000,00  kuna bez PDV-a
  1. Uvjeti nabave
  • Način izvršenja: sklapanje Ugovora
  • Količine: sukladno troškovniku
  • Jamstveni rok za isporučeni namještaj: najmanje 12 mjeseci
  • Rok izvršenja: 45 dana od dana sklapanja Ugovora
  • Mjesto izvršenja: Zagreb, Prilaz Tomislava Špoljara 2
  • Rok način i uvjeti plaćanja:

Naručitelj će isporučeni i  montirani namještaj platiti virmanom u roku od 30 dana. Rok za ispunjenje novčane obveze počinje teći od dana dana kada je dužnik primio račun. Račun se ispostavlja na adresu Naručitelja uz poziv na broj ugovora.

  • Cijena ponude (odredbe o cijeni ponude):

u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, te cijena ponude sa PDV-om.

Jedinične cijene iz troškovnika NE MOGU SE MIJENJATI  za vrijeme trajanja ugovora.

  1. Kriterij odabira ponude:
  • (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva) najniža cijena.
  1. Dokazi sposobnosti:
  • Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta (Izvod ili dokumenti ne smiju biti stariji od 3 mjeseca, računajući od dana dostave poziva. Dokaz se dostavlja se u preslici).
  • Izjava o nekažnjavanju koju je potrebno ispuniti i ovjeriti od strane Ponuditelja (nije potrebna ovjera kod javnog bilježnika).
  • Potvrda porezne uprave o stanju duga koja ne može biti starija od 30 dana računajući od dana dostave poziva. Dokaz se dostavlja u preslici.
  1. Jamstva:
  • odabrani ponuditelj je obvezan u roku od osam dana od dana potpisa Ugovora o nabavi dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u vidu bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika na iznos od 10% od ukupne ugovorne cijene.
  1. Sastavni dijelovi ponude:

Ponuda treba sadržavati:

Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

Dokazi (traženi dokumenti)

Jamstva (Izjava)

  1. Način dostave ponude

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku koji se nalaze u privitku ovog  Poziva, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe Ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva na dostavu ponude.

  1. Rok dostave ponude:

Ponude se dostavljaju na elektroničku adresu Naručitelja ponuda@centardubrava.hr  zaključno do 21. svibnja 2021. godine do 12 sati.

Otvaranje ponuda nije javno.

 

  1. Ostalo

Upit u vezi predmeta nabave možete dostaviti na e-mail :

ponuda@centardubrava.hr

 

  1. Obavijesti o odabiru:

Pisanu obavijest o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja Centar će dostaviti svim ponuditeljima u roku od 8 dana od dana zaprimanja suglasnosti nadležnog Ministarstva.

S poštovanjem,

Ravnateljica:

mr.sc. Liliana Kalčić Galeković,v.r.

 

Privitci:

  1. Obrazac ponudbenog lista
  2. Troškovnik opreme
  3. Obrazac Izjave o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora

 

NAMJEŠTAJ ZA SPAVAONICE – TROŠKOVNIK

IZJAVA PONUDITELJA O DOSTAVI JAMSTVA ZA UREDNO ISPUNJENJE UGOVORA

PONUDBENI LIST

Podijelite ovu vijest

Accessibility Toolbar